KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Sunday, January 24, 2010

mode:glemening-glemening

In the name of God, most gracious, most merciful....
Bismillahirahmannirahim~

alhamdulillah hari ini aku masih lagi menatap ukiran alam..indah..dan damai..walaupun kadang kala dunia mbuat kita penat dan letih dengan kehidupan...tapi aku masih lagi bersyukur di beri peluang utk menikmati hidup yang seketike cuma ini...hatiku berbicara selepas ini apa pula???adakah hidupku masih lagi sama atau corak jalan hidupnya berubah...

argghHH!!!sudah....begitu puitis..haha..otakku mengalami proses glemening-glemening** yang amat...persoalan d benakku selama ni sudah terjawap..arhGGHH!!tapi seakan tidak mahu menerima...aduhai..kalau hati dah suka..mengapa perlu di butakan mata..sedarlah wahai minda...pinjam ayat seseorang jap--->dalam seribu kekalutan ku cinta::dalam sejuta resah ku cinta dia::dalam mimpi ngeri aku lihat cinta::dalam rasa paling rendah ku angkat cinta::

......dan ku angkat kaki merenung bulan..ohh bulan..inikah kuasa cinta??jawap bulan ko merepek pe ni eh??!!haha..glemening-glemening again..sigh*

BLAH or STAY???!!anyone..can u help me??answer me plisss..buntu..buntu

Walau aku senyum bukan berarti aku selalu bahagia...dalam hari ada yang tak ada di hati ini...Di jiwa ini hampa...Ku bertemu sang adam di simpang hidupku...Mungkin akan ada cerita cinta...Namun ada saja cobaan hidup...Seakan aku hina...Tuhan berikanlah aku cinta...Untuk temaniku dalam sepi..Berikan restu dan halal-Mu..

''Tunjukilah aku jalan yang lurus, jalan yang telah Engkau anugerahkan kepada mereka yang Engkau cintai, bukan jalan mereka yang Engkau murkai dan bukan jalan mereka yang Engkau sesatkan.''



************************************************************
**glemening-glemening: sejenis penyakit otak yang d hidapi oleh org yang kurang siuman.mata terkebil2.kpala d geleng2..kaki d hentak2..minda bwh sedar menguasai segalanya.. =)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...