KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, January 11, 2010

aku rasa kebahagiaan itu bukan milikku..

yes...i'm already at home..after 3 days holiday in Penang..welcome back..

hmmm...aku ada 2 cerita yang aku nak sampaikan...nak cerita yang happy dlu atau yang sedih dulu...aku rasa better aku ceritakan yang sedih dahulu kerana kesedihan itu telah melupuskan rasa kegembiraan yang sebentar cuma itu...yang terindah hanya sementara..

ntahlah...aku tak tau samada aku nak luahkan d sini atau tidak...aku rasa amat sedih...sedih sangat2 pada saat ini...ya Allah, kuatkan semangatku..aku tak kuat menerima perpisahan ini..

air mata hampir menitis...aku tak boley sedih..tak boley..selama ni aku mohon pada Tuhan berikan aku petunjuk samada dia adalah jodohku atau pun tidak kan..setiap hari aku berdoakan..setiap waktu..Tuhan, berikan aku petunjuk...dan ckang aku rasa aku da dapat jawapan itu..aku kena redha..ya..REDHA...aku da dapat jawapan...kepergian aku ke Penang haritu bukanlah sekadar holiday rupanya..tetapi merupakan petunjuk kepada setiap doa yang aku mohon setiap hari..ya Allah, tabahkan hatiku...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...