KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Thursday, May 21, 2009

toDay..

Pagi tagi bgun kerana dikejutkan oleh deringan tepon dari mrB..bkn bangun tapi dibangunkan...uhh!!!10.24am suda...alahai..nape ase mcm kejap jer tdo...tak puas lg!!

mandi...basuh baju...sidai baju kat lua..n ctat wat breakfast..ari ni sorang2 g kat umah..bohsan!!
sesudah mengkekos ayam goreng yang tak brapa nak enak..mula la mata cam berat semacam jer...tak boley tdo!!!taboley!!

aA + bB by hlovate di capai..trus menyambung pembacaan y tertangguh semalam..
'You aje yang I ada...Yang I boleh sayang sampai bila-bila'...terkedu!!ayt ne macam aku penah dengar dulu...dulu..tiba2 air hangat mula merembes di pipi..dan kisah dulu kembali menjenguk jendela ingatan..arggghh!!sudahlah!!aku takmo igt lagi..knapa setiap kenangan itu kembali berputar di layar otak..dan air mata itu terus laju mengalir..tersedu!dan dalam hati ni ada suara halus berkata..aku rindu dia..

dia bukan milikku..biarkan semua ini berlalu..biarkan waktu berputar..aku hidup mengikut arus masa...

deringan telefon sekali lagi mengejutkan aku dari lamunan..uhh!!terkejut lagi..dari org y sama.."Ila kat mana??Ila buat apa ni??Knapa tak reply msg??"..bertubi2 soklan ditanya..

aku diam......

"Ila!Dengar tak ni?"....air mata ku sapu...

Knapa kamu terlalu mengambil berat..Kenapa kamu..Aku tak ingin melukai hatimu..tetapi..aku tak boley tipu diri ini..tak boley..aku belum bersedia menerimamu sebagai pengganti dalam hati ini..belum lagi..sampai bila??mungkin utk sampai bila2 pun..hati ini seakan tertutup!!...jiwa ini sudah mati..mati!!..bersama kenangan dulu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...